Εκτύπωση  Αποστολή
ΜΗΝΙΑΙΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ      
ΤΕΥΧΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
Κυκλοφορεί
ΤΕΥΧΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
  Αρχείο περιοδικών
 
 
 Αρχική Σελίδα
 Επικαιρότητα
Πρόσωπα
 Τεχνικά Θέματα
 Συνδικαλιστικά
 Ιστορικά
 Ατζέντα
 Θέσεις
 Ταυτότητα
 Χρήσιμα links
 Επικοινωνία
   
Γίνε συνδρομητής!  
 

στο διαδίκτυο
στο site
 
 
 
Παύλος Βαρβάρας: H «Nicoll Greece » γίνεται «Aliaxis Greece»
 



Η «Nicoll Greece» δραστηριοποιείται με επιτυχία εδώ και 25 χρόνια στην ελληνική αγορά, ως θυγατρική της «Nicoll France». Η καινοτομία, η ευελιξία και η συνέπεια της «Nicoll Greece» προς τον πελάτη ήταν στοιχεία καθοριστικά για την εξέλιξή της. Ύστερα από 25 χρόνια, η «Nicoll Greece» αλλάζει επωνυμία αλλά συνεχίζει αδιαπραγμάτευτα να διατηρεί τις αρχές, την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών της και το όραμα με το οποίο ξεκίνησε.

Η εταιρεία «Nicoll Greece», 100% θυγατρική της «Nicoll France», δραστηριοποιείται με επιτυχία στην Ελλάδα από το 1993. Ανήκει στον όμιλο Aliaxis που εδρεύει στο Βέλγιο και είναι ένας από τους μεγαλύτερους oμίλους πλαστικών παγκοσμίως.

O όμιλος Aliaxis δραστηριοποιείται σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική, Λατινική Αμερική, Ασία, Αυστραλία και Αφρική, έχει ετήσιο τζίρο 3 δισ. και απασχολεί 16.000 εργαζομένους. Η «Nicoll Greece» είχε αρχικά ως αντικείμενο τα κτιριακά έργα, με κύριο προϊόν την πρωτοπόρο υδρορροή από οξείδιο τιτανίου. Σταδιακά άρχισε να εστιάζει στη βιομηχανία και στα έργα υποδομής, εμπλουτίζοντας την γκάμα της και με άλλες εταιρείες του ομίλου, όπως είναι η FIP, η REDI, η Jimten, η Akatherm-Wefatherm και πολλές άλλες.

Ο κ. Παύλος Βαρβάρας, διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της «Aliaxis Greece», μιλά στον «Θ» για το χθες και το αύριο της εταιρείας.

– Πού οφείλεται η μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία της εταιρείας;

– Βασική αρχή του ομίλου είναι να εστιάζει στις ανάγκες του πελάτη και να του προσφέρει τα κατάλληλα προϊόντα, πολλά από τα οποία δημιουργήθηκαν για να αντιμετωπίσουν προβλήματα πελατών που δεν έβρισκαν λύση σΆ αυτά. ΓιΆ αυτό και μέχρι τώρα ο όμιλος διαθέτει μοναδικά προϊόντα, όπως είναι για παράδειγμα οι σχάρες αποστράγγισης της Nicoll (slot) ή το σύστημα P.A.P.A. (σ.σ. Positive Air Pressure Attenuator = Θετική εξασθένηση πίεσης αέρα) της Studor, που απευθύνεται σε ουρανοξύστες.

Τα προϊόντα του ομίλου Aliaxis διαφέρουν στην αγορά, και αυτό είναι αποτέλεσμα των ιδιαίτερα υψηλών επενδύσεων στην πολύχρονη έρευνα και εξέλιξη (R&D). Σκεφτείτε ότι για το σύστημα υδρορροής της Nicoll δίνουμε εγγύηση 30 χρόνια, όταν ανταγωνιστικές εταιρείες δίνουν 10 χρόνια. Μας ενδιαφέρει να δίνουν τα προϊόντα μας οριστικές λύσεις και όχι παροδικές.

Καταλήγοντας, θα έλεγα ότι η μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία μας οφείλεται στην καινοτομία των προϊόντων μας και στην έμπρακτη εμπιστοσύνη των πελατών μας όλα αυτά τα χρόνια, στις ποιοτικές εργασίες και στην τάση των συνεργαζόμενων καταστημάτων θέρμανσης και ύδρευσης να προτείνουν προηγμένα προϊόντα στους πελάτες τους.

– Τι αλλάζει στην εταιρεία σας;

– Η στρατηγική και η πάγια πολιτική της Aliaxis είναι να ιδρύει θυγατρικές που να ελέγχουν 100% την αγορά στην οποία βρίσκονται και να λειτουργούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στη δική μας περίπτωση, εφόσον υπήρχε η «Nicoll Greece» όλα αυτά τα χρόνια, ήταν απλά θέμα χρόνου να γίνουμε Aliaxis.

Η αλλαγή αυτή δεν είναι μια απλή αλλαγή εταιρικής ταυτότητας. Σήμερα έχουμε πρόσβαση σε ευρείες λύσεις εντός του ομίλου και την ευκαιρία να συνδέσουμε το προηγμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων του Aliaxis με τους πελάτες μας.

Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε καταφέρει να μιλάμε την ίδια γλώσσα μαζί τους και εκείνοι εμπιστεύονται την αποδεδειγμένη τεχνική εμπειρογνωμοσύνη που προσφέρει το ανθρώπινο δυναμικό μας. Έχοντας πρόσβαση στο χαρτοφυλάκιο του Aliaxis, οι πελάτες μας μπορούν να καλύψουν απόλυτα ένα μεγάλο έργο αστικής ανάπλασης ή επεξεργασίας νερού ή ακόμα και τις απαιτήσεις ενός ουρανοξύστη.

– Κατασκευάζονται ουρανοξύστες στην Ελλάδα;

– Παλιότερα, ίσως ένας ουρανοξύστης να ακουγόταν ως κάτι ξένο για τα ελληνικά δεδομένα. Όμως η ανάπλαση του Ελληνικού είναι εδώ και ξεκινάει. Θεωρώ ότι τα έργα του Ελληνικού θα αποτελέσουν την απαρχή για την κατασκευή ουρανοξυστών στην Ελλάδα. Ήδη έχουν υπάρξει κάποιες συνεργασίες του ομίλου μας, με τις οποίες θα πορευτούμε, θα αναπτυχθούμε και θα εξελιχθούμε μαζί τα επόμενα χρόνια.

– Ποιες είναι οι προτεραιότητές σας;

– Από την ίδρυση της Nicoll, δύο είναι οι βασικοί πυλώνες που βοήθησαν και στήριξαν την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας μας: α) τα καινοτόμα προϊόντα και β) η αφοσίωση των ανθρώπων μας. Δεν είναι τυχαίο ότι εδώ και 25 χρόνια προσφέρουμε αξιόπιστες τεχνικές λύσεις. Οι προτεραιότητές μας είναι πάντα οι πελάτες μας και το ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο παραμένει όλα αυτά τα χρόνια αφοσιωμένο και εξελίσσεται, ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί σε οποιοδήποτε πρόβλημα.

Η φιλοσοφία μας ήταν και θα είναι να μην πουλάμε απλώς προϊόντα αλλά να δίνουμε τεχνικές λύσεις και από την αρχή της δραστηριότητάς μας πορευόμαστε μαζί με τα συνεργαζόμενα καταστήματα. Όσο συνηθισμένο και αν ακούγεται, η εμπιστοσύνη των συνεργατών προς τη Nicoll και τώρα προς την «Aliaxis Greece» είναι ο βασικός λόγος που έχουμε πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο μας.

Οι συνεργάτες αναγνωρίζουν την ισότιμη εμπορική πολιτική, την τήρηση των παραδόσεων αλλά και την τεχνογνωσία που αποκτήσαμε όλα αυτά τα χρόνια. Στα άμεσα σχέδιά μας είναι η βελτίωση των καθημερινών λειτουργιών, με στόχο να γίνουν πιο αυτοματοποιημένες, επενδύοντας σε τεχνολογικό εξοπλισμό, έτσι ώστε να εκμηδενιστούν τυχόν λάθη και να μένει περισσότερος ποιοτικός χρόνος σε όλους μας.

– Πώς μπορούν οι επαγγελματίες να ενημερωθούν για τα προϊόντα και τις καινοτομίες σας;

– Κατά καιρούς διοργανώνουμε σεμινάρια είτε στα συνεργαζόμενα καταστήματα είτε σε ειδικό χώρο στα γραφεία μας στην Κηφισιά. Είναι η πιο άμεση επαφή για τον επαγγελματία που θέλει να αυξήσει τις γνώσεις του πάνω στο αντικείμενο, ακούγοντας και συζητώντας με τους ειδικούς του ομίλου Aliaxis. Επιπροσθέτως, ο τελικός καταναλωτής, μπορεί να ενημερωθεί από το Internet (website, social media) ή και τηλεφωνικά από τη τμήμα υποστήριξης της εταιρείας μας.

– Ποιο είναι το όραμα του ομίλου και ποιος είναι ο στόχος του Aliaxis στην ελληνική αγορά;

– Ως προς το όραμά μας, θέλουμε να βελτιώνουμε συνεχώς την ανταγωνιστικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη της εταιρείας μας, χάρη στη δέσμευση, στο ταλέντο και στην καινοτομία των ομάδων μας. Ο στόχος της Aliaxis Ελλάδος παραμένει ο ίδιος: Να μεγαλώνουμε και να εξελισσόμαστε μαζί με τους πελάτες μας. Αποτελεί για εμάς μεγάλη τιμή ότι πορευόμαστε όλα αυτά τα χρόνια μαζί με τους πελάτες που ξεκινήσαμε, διαγράφοντας κοινή πορεία. Αυτό αποδεικνύει ότι οι ποιοτικές σχέσεις, όπως και τα ποιοτικά προϊόντα, παραμένουν αναλλοίωτα στον χρόνο.

Θα διατηρήσουμε τις ίδιες αξίες που μας οδήγησαν στην επιτυχία, δίνοντας έμφαση στο να κερδίζουμε μαζί με τους πελάτες μας, να υποστηρίζουμε και να εξελίσσουμε τους ανθρώπους μας, επιλέγοντας το σωστό και όχι το εύκολο. Τέλος, θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με ευελιξία και ταχύτητα για να «ξεκλειδώνουμε» τη δυναμική και τη διαφορετικότητα των ανθρώπων μας.
 
 Πρόσωπα
Κατερίνα Δήμα: «Με την υπεροχή των προϊόντων μας κερδίσαμε την εμπιστοσύνη της αγοράς»
Σπύρος Σκιαδόπουλος: «Οι πρώτες 3D μπαταρίες παγκοσμίως κυκλοφόρησαν φέτος από τον όμιλο Fiore»
Νικόλαος Σ. Δατσέρης: «Να εξορθολογιστεί το σύστημα πιστοποίησης των προϊόντων»
Ηλίας Κακιώνης: «Η αξιοπιστία του brand name «CHER» είναι η δύναμή μας»
Λάμπρος Σπάθης: «Επενδύουμε στους ανθρώπους μας και στην τεχνολογία των προϊόντων μας»
Κίμων Λέφας: «Πρέπει να είμαστε σωστοί ως επιχειρηματίες και ως άνθρωποι»
Κωνσταντίνος Αλβανός: «Η άνεση είναι πάντα προτεραιότητά μας»
Νικήτας Αθανασόπουλος: Στόχος μας η ενότητα του κλάδου
Αλέξης Μαυρογένης: «Εγγυόμαστε ποιότητα και εξυπηρέτηση στους πελάτες μας»
Σπανός: Η χώρα μας έχει υψηλή ηλιοφάνεια και ισχυρή βιομηχανία
Γιώργος Κωνσταντέλλος: Βήματα μπροστά
© ΤΕΧΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ  | Όροι χρήσης  | Πληροφορίες  | Facebook