Για πρώτη χρονιά η «Καυκάς», σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.), συμμετείχε δυναμικά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Πρόκειται για έναν διεθνή θεσμό που εορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες ανά τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της εξυπηρέτησης πελατών.
Η εταιρεία «Καυκάς», με συνέπεια στη παροχή πρότυπης εξυπηρέτησης πελατών, αναγνωρίζοντας την ανάγκη συνεχούς βελτίωσης, αναγνώρισης και υποστήριξης των ρόλων όσων εμπλέκονται έμμεσα και άμεσα με πελάτες, συμμετείχε ενεργά σ? αυτή την κίνηση.