Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου, 2024

ΑρχικήΣυνεντεύξειςΑλέξανδρος Ν. & Αλέξανδρος Χρ. Νατσακάκος - VIOSPIRAL ΑΕΒΕ: «Μιλάμε τη γλώσσα...

Αλέξανδρος Ν. & Αλέξανδρος Χρ. Νατσακάκος – VIOSPIRAL ΑΕΒΕ: «Μιλάμε τη γλώσσα των υδραυλικών»

 

Στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Viospiral στου Ρέντη συναντήσαμε τον κ. Αλέξανδρο Νατσακάκο του Νικολάου και τον κ. Αλέξανδρο Νατσακάκο του Χρυσοστόμου, ξαδέλφια και συνδιευθύνοντες σύμβουλους μίας από τις κορυφαίες εταιρείες παραγωγής υδραυλικών ειδών στην Ελλάδα με δραστηριότητα εντός και εκτός συνόρων.

Συνέντευξη στη Χριστίνα Ρωμηού, από την έντυπη έκδοση Δεκεμβρίου 2023

Από τη συζήτηση που είχαμε μαζί τους καταλάβαμε γρήγορα ότι μοιράζονται πολύ περισσότερα από το ίδιο όνομα και το ίδιο επώνυμο: Μοιράζονται τις ίδιες αξίες, τις ίδιες ιδέες και το ίδιο όραμα. Κι επιπλέον, από τα παιδικά τους χρόνια έχουν κοινές μνήμες και την ίδια επιθυμία: Να εξελίξουν και να κάνουν και εκτός συνόρων αναγνωρίσιμη μια εταιρεία που ξεκίνησε από ένα μικρό μηχανουργείο που ίδρυσαν 50 χρόνια πριν οι πατεράδες τους, οι οποίοι τους ενέπνευσαν αγάπη και ενδιαφέρον για τους συνεργάτες τους και για αυτό που κάνουν.

– Η εταιρεία σας ιδρύθηκε το 1974 από τους Χρυσόστομο και Νικόλαο Νατσακάκο. Περιγράψτε μας το προφίλ της Viospiral AEBE.

– Α.Ν. Νατσακάκος: Τον ερχόμενο Φεβρουάριο κλείνουμε 50 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας. Το ενδιαφέρον με τη Viospiral έγκειται στο ότι είμαστε μια μεικτή επιχείρηση, -και παραγωγής και εμπορίας. Ξεκίνησε από την παραγωγή και εν συνεχεία εξελίχθηκε και εμπορικά, αποκτώντας τα αποκλειστικά δικαιώματα σημαντικών αντιπροσωπειών και οίκων υδραυλικών και ειδών υγιεινής.

Ωστόσο το DNA μας παραμένει παραγωγικό γιατί εκεί ηγούμαστε και αυτό το κομμάτι είναι που μας ξεχωρίζει, με επώνυμα προϊόντα, είτε με το όνομα Viospiral είτε με το όνομα Mοdea που ουσιαστικά είναι «παιδί» της Viospiral.

Συνεχίζουμε να επιμένουμε στο κομμάτι της παραγωγής, παρότι δεν έχει το μέγεθος της εμπορίας σε όρους τζίρου. Η παραγωγή επίσης είναι πιο δύσκολη γιατί, πέρα από τη δουλειά που απαιτείται, χρειάζεται την εξεύρεση και την επένδυση κεφαλαίων.

Η εταιρεία μας όμως ανέκαθεν επένδυε στην παραγωγή, και θα συνεχίζει να το κάνει.

– Ποια στοιχεία διακρίνουν τη φιλοσοφία σας ως εταιρεία;

– Α.Ν. Νατσακάκος: Εδώ στη Viospiral βάζουμε πολύ ψηλά τις οικογενειακές αρχές και αξίες, την ηθική και τον ανθρώπινο παράγοντα που πάντοτε λαμβάνουμε υπόψη. Άλλωστε με αυτό τον τρόπο έχει αποκτηθεί μέσα στην πάροδο των ετών το σημερινό προσεκτικά επιλεγμένο προσωπικό μας. Αυτή τη στιγμή οι εργαζόμενοι ανέρχονται σε 96 άτομα, ενώ θέλουμε να κάνουμε γύρω στις δέκα προσλήψεις στην παραγωγή και στο κομμάτι των πωλήσεων.

Ως διοίκηση, είμαστε πολύ κοντά στους ανθρώπους μας, κι αυτή η αξία έχει μεταλαμπαδευτεί από τον πατέρα μου και το θείο μου. Ο χαρακτήρας και η ποιότητα των εργαζομένων είναι το Νο1 για εμάς.

– Α.Χ. Νατσακάκος: Το μεγαλύτερο ατού μας είναι το προσωπικό μας, οι εργαζόμενοι, και προσπαθούμε να τους δώσουμε ευκαιρίες ώστε να αναδείξουν το ταλέντο και τις δεξιότητές τους. Εκείνοι είναι που θα καθορίσουν την επόμενη μέρα για τον κλάδο μας. Οι εργασιακές συνθήκες είναι υπεράριστες· και αυτό δεν το λέμε μόνον εμείς, το λένε τα περίπου 100 άτομα που εργάζονται κοντά μας.

– Πώς ξεκίνησε την πορεία της η Viospiral;

– Α.Ν. Νατσακάκος: Όπως σας είπαμε, όλα ξεκίνησαν το 1974 από ένα μικρό δωμάτιο, ένα μηχανουργείο 40 τ.μ., με τον πατέρα μου Νικόλαο και τον αδελφό του και θείο μου Χρυσόστομο Νατσακάκο να παραδίδουν παραγγελίες με ένα φορτηγάκι. Τότε δεν υπήρχε στην Ελλάδα ο χαλκοσωλήνας. Δημιουργήθηκε από τους αδελφούς Νατσακάκου που έπαιρναν την πρώτη τους ύλη –το χαλκό– από τη Χαλκόρ. Από εκεί συνεχίζουμε να την προμηθευόμαστε, χωρίς να κάνουμε εισαγωγή. Την ίδια χρονιά ξεκίνησαν μια ορειχαλκουργία και παρήγαγαν παξιμάδια, ώστε να διαμορφωθεί το προϊόν του χαλκοσωλήνα.

Δυο χρόνια μετά απέκτησαν κάποιες διασυνδέσεις στην Ιταλία και έφεραν κάποια μηχανήματα, τις πλεκτικές μηχανές. Έτσι δημιουργήθηκε ο σωλήνας παροχής νερού οικιακής χρήσης ΙΝΟΧ, που ήρθε να αντικαταστήσει τον χαλκοσωλήνα.

Όπως θα γνωρίζετε, παλιά ο χαλκοσωλήνας ήταν άκαμπτος και πολύ δύσκολο να τοποθετηθεί από τον εγκαταστάτη. Τώρα είναι εύκαμπτος, και απλά ο εγκαταστάτης τον βιδώνει.

Η Viospiral, λοιπόν, ήταν που έφερε τα μηχανήματα για να δημιουργηθεί ο σωλήνας ΙΝΟΧ.

– Ποια είναι η σημερινή θέση της εταιρείας σας στην αγορά μετά από 50 χρόνια λειτουργίας;

Αλέξανδρος Χ. Νατσακάκος: Λόγω παγκοσμιοποίησης και αλλαγών στη μακροοικονομία, κάποιοι πελάτες μας σιγά – σιγά άρχισαν να στρέφονται στις εισαγωγές κι έτσι μετατράπηκαν σε εισαγωγείς και ανταγωνιστές μας. Τα προϊόντα που παράγουμε δεν τα αλλάξαμε ούτε τα διαπραγματευτήκαμε· αλλάξαμε μόνο λίγο τη ρότα μας, και κάνουμε παράλληλα και κάποια άλλα πράγματα.

Από το 2008-2009, εκεί που άλλοι «πατούσαν φρένο» λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, εμείς σκεφτήκαμε να δώσουμε ώθηση στην παραγωγή. Έτσι, από το 2009 και μετά, με εξαίρεση το 2013 που τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα, δεν έχουμε σταματήσει να επενδύουμε σε μηχανολογικό εξοπλισμό και έρευνα για να αυξάνουμε την παραγωγή μας, αλλά και για να φτιάχνουμε καινούρια προϊόντα.

– Σε ποια προϊόντα επικεντρώνετε το ενδιαφέρον σας κατά το τρέχον διάστημα;

– Α.Ν. Νατσακάκος: Ξεκάθαρα στο κομμάτι των βρυσών, στις μπαταρίες, στα συστήματα ντουζιέρας. Το 2014, μέσα από συζητήσεις που είχαμε, καταλήξαμε ότι ψάχνουμε ένα brandname ιταλικό και ξεκινήσαμε να κάνουμε κάποια ταξίδια και κάποιες γνωριμίες.

Μετά από δύο χρόνια έρευνας αναρωτηθήκαμε το εξής: γιατί δεν το κάνουμε εμείς οι ίδιοι; Κι έτσι προέκυψε η Modea το 2016.

Δώσαμε πολύ μεγάλη λεπτομέρεια ακόμα και στον τρόπο εγκατάστασης από τον υδραυλικό. Τον πρώτο χρόνο διάθεσης του μπραντ συνειδητοποιήσαμε κάτι που δεν είχαμε καταλάβει: Η εταιρεία μας μεταμορφώθηκε και πήγε σε ένα άλλο επίπεδο. Από εκεί που ήμασταν μια εταιρεία που παρήγαγε σωλήνες και υδραυλικά εξαρτήματα, ξαφνικά βρεθήκαμε στο «κλαμπ» των μπαταριών, κερδίζοντας μια αναγνώριση από το κοινό που μας ανέβασε πολύ ψηλά. Έχουμε πάρα πολλά σχέδια πέρα από τη Modea, τα οποία υλοποιούμε σιγά σιγά με μεγάλη υπερηφάνεια.

– Πώς παράγετε τα σχέδια των μπαταριών; Έχετε εξειδικευμένο προσωπικό ή συμμετέχετε κι εσείς στο σχεδιασμό;

– Α.Ν. Νατσακάκος: Σε κάθε κομμάτι της επιχείρησης υπάρχει η προσωπική πινελιά της διοίκησης: από τη νέα γενιά, δηλαδή τον ξάδελφό μου Αλέξανδρο και τον αδελφό του Βαγγέλη, την αδελφή μου την Αθηνά και εμένα, αλλά και από τους παλαιότερους: τον πατέρα και το θείο μου, που εξακολουθούν να είναι ενεργοί και χαιρόμαστε που είναι εδώ δίπλα μας. Οπότε ο σχεδιασμός είναι μια συλλογική δουλειά, που γίνεται με τη συμβολή όλων μας.

– Α.Χ. Νατσακάκος: Θα λέγαμε ότι η μπαταρία μάς άνοιξε νέους ορίζοντες. Το αντικείμενό μας είναι τα υδραυλικά· είμαστε υδραυλικοί. Όμως η μπαταρία άλλαξε γενικά τη λειτουργία της εταιρείας, γιατί από τα υδραυλικά συστήματα –όπως είναι σιφώνια, σπιράλ λουτρού, χαλκοσωλήνες, και μιλάμε και για παραγωγή και για εμπορία– μας έβαλε πιο δυνατά στο κομμάτι των ειδών υγιεινής. Μας άνοιξε τον κόσμο των showroom που είναι μια πολύ σοβαρή κατηγορία, την οποία μέχρι τώρα εξυπηρετούσαμε με εισαγωγές μπαταριών ή ειδών υγιεινής.

Τώρα, όμως, αυτό το premium κομμάτι μάς επιτρέπει να ανοίξουμε τα φτερά μας και να δούμε μια καινούργια πλευρά της αγοράς, είτε με καινούρια πελατεία είτε πάνω στο υπάρχον πελατολόγιο, αποκτώντας περισσότερη αίγλη με νέες προϊοντικές κατηγορίες που θα ανεβάσουν το προφίλ και την ποιότητά μας.

Αυτό το μωσαϊκό, αυτή η χημεία, τα υδραυλικά δηλαδή μαζί με τα είδη υγιεινής, δημιουργεί κάτι πολύ δυνατό, καθώς μπορούμε πλέον να εγγυηθούμε και για το κομμάτι των υδραυλικών και για τα είδη υγιεινής.

Ως εταιρεία εστιάσαμε πάρα πολύ στο κομμάτι της μπαταρίας. Επειδή τεχνικά μπήκαμε πολύ βαθιά σε αυτό, τα πράγματα που μάθαμε σε δυο χρόνια δεν τα είχαμε μάθει τα 25 χρόνια που κάναμε εμπόριο μπαταριών.

– Α.Ν. Νατσακάκος: Θα πρέπει εδώ να συμπληρώσουμε ότι όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι ξεχνάμε τους ανθρώπους που μας ανέδειξαν, μας στήριξαν και μας πίστεψαν όλα αυτά τα χρόνια: τους υδραυλικούς. Για αυτό επενδύουμε σημαντικά σε αυτό το κομμάτι.

– Αναφέρατε παραπάνω ότι η Viospiral ήταν η πρώτη εταιρεία που έφερε στην Ελλάδα τα κατάλληλα μηχανήματα για να δημιουργηθεί ο εύκαμπτος σωλήνας ΙΝΟΧ που ουσιαστικά αντικατέστησε τον άκαμπτο χαλκοσωλήνα. Είναι λοιπόν αυτό το προϊόν που τη βοήθησε να «χτίσει» την καλή της φήμη στην αγορά και να ξεχωρίζει;

– Α.Ν. Νατσακάκος: Ξεκάθαρα! Εξάλλου, από εκεί ξεκίνησαν όλα, και συνεχίζουμε. Στο ενδιάμεσο όμως έχουμε πολλές συνεργασίες στο portfolio μας.

Αυτές που ξεχωρίζουμε είναι οι συμφωνίες που κάναμε με κάποιους οίκους, όπως είναι η ιταλική Mamuli Rubinetterie και η τσεχική Alca, η μεγαλύτερη στη ΝΑ Ευρώπη με είδη υγιεινής, η Oatey USA με κόλλες PVC για αποχετευτικά συστήματα, καθώς και η ιταλική Aqua Filtration Systems που είναι από τους leader της ελληνικής αγοράς.

Στην Aqua Water Treatment και την Oatey έχουμε την αντιπροσώπευση εδώ και 35 χρόνια. Η Siroflex είναι επίσης leader στην ελληνική αγορά με είδη κήπου.

Από τις πιο νέες συνεργασίας είναι αυτή με την Aqua Breveti στη φίλτρανση, μια πολύ ελπιδοφόρα συνεργασία με καινοτόμα προϊόντα όπως είναι συστήματα προστασίας από άλατα, και με την επίσης ιταλική Bianci με σφαιρικά και βάνες ύδρευσης.

Μετά ήρθε και η πρόταση για συνεργασία με την Alca, που είναι ένα ακόμα premium level προϊόν, με εντοιχισμένα καζανάκια και κανάλια ντουζιέρας.

Τα μεγάλα μας όπλα, λοιπό,ν είναι η Modea, η Mamoli και η Alca, που μας πήγαν στην αγορά των showroom.

– Έχετε ένα τεράστιο δίκτυο πωλήσεων εντός Ελλάδας, γύρω στα 1.500 σημεία χονδρικής πώλησης. Σχεδιάζετε να το επεκτείνετε ή επικεντρώνετε το ενδιαφέρον σας περισσότερο στο εξαγωγικό κομμάτι;

– Α.Ν. Νατσακάκος: Ας πούμε ότι οι εξαγωγές θα είναι άλλο ένα όπλο στη φαρέτρα μας· γιατί όλα αυτά, παραγωγή, εμπορία, εξαγωγές, θέλουμε να τα κάνουμε παράλληλα. Όταν κάνουμε κάτι καινούριο, δεν εγκαταλείπουμε τα παλιότερα.

– Ποιοι είναι οι στόχοι και το όραμά σας για τη συνέχεια;

– Α.Χ. Νατσακάκος: Η εταιρεία μας αποτελεί έναν από τους ισχυρότερους παραγωγούς υδραυλικών και ειδών υγιεινής εγχώρια, και είμαστε leader στον κλάδο μας. Για να εξηγήσουμε όμως τη σημερινή μας θέση, οφείλουμε να πούμε πως η εταιρεία εδώ και 50 χρόνια ακολουθεί το πετυχημένο κοκτέιλ των συνεχών παραγωγικών επενδύσεων και της σύναψης νέων εμπορικών αντιπροσωπειών.

– Α.Ν. Νατσακάκος: Ένας από τους στόχους μας είναι να αναγνωριστούμε και να πετύχουμε στις αγορές του εξωτερικού. Το Μάρτιο του 2024 θα συμμετάσχουμε στη Mostra Convenium στο Μιλάνο, , το 2025 στην έκθεση ISH στη Φραγκφούρτη, και το 2026 στην έκθεση Big Five στο Ντουμπάι.

– Πώς ενδιαφερθήκατε να συνεχίσετε αυτό που ξεκίνησαν οι πατεράδες σας;

– Α.Ν. Νατσακάκος: Ήμασταν εδώ από μικροί, από το σχολείο, από το κολέγιο. Φεύγαμε και ερχόμασταν εδώ στην εταιρεία. Δεν είναι ότι ξεκινήσαμε ξαφνικά να ασχολούμαστε· έτσι μεγαλώσαμε. Κυριολεκτικά από 8-9 χρονών ήμασταν μέσα στις αποθήκες φτιάχνοντας κομμάτια φασόν και ασχολούμασταν με τις παραγγελίες. Το ίδιο κάνουμε τώρα με τη νέα γενιά, τα παιδιά μας. Τα φέρνουμε εδώ και προσπαθούμε να έχουν επαφή με την εταιρεία.

– Πρόσφατα πιστοποιήσατε τις παραγωγικές ποιοτικές σας σειρές με το σήμα
«Ελλα-δικά μας». Θα θέλατε να μας πείτε δυο λόγια;

– Α.Ν. Νατσακάκος: Είμαστε η πρώτη αμιγώς ελληνική εταιρεία από τον κλάδο των υδραυλικών και ειδών υγιεινής που έχει την τιμή να εντάσσεται στην κοινότητα του «Ελλα-δικά μας».

Έχοντας ήδη προεξοφλήσει την εκπλήρωση των αυστηρών στοιχείων αξιολόγησης που απαιτεί η πρωτοβουλία αυτή –όπως είναι η διατήρηση του τρίπτυχου «έδρα, παραγωγή και ιδιοκτησία στην Ελλάδα», μπήκαμε στη διαδικασία της αντίστοιχης ειδικής πιστοποίησης από τη Eurocert S.A., την οποία περάσαμε επιτυχημένα.

– Α.Χ. Νατσακάκος: Είμαστε υπερήφανοι για την επιτυχία αυτή, και σκοπεύουμε να την αξιοποιήσουμε επικοινωνιακά και διαφημιστικά πάνω στις συσκευασίες των προϊόντων μας. Τέτοιες πρωτοβουλίες, όπως αυτή του «Ελλα-δικά μας», προσφέρουν σημαντική ενδυνάμωση και αναγνωρισιμότητα της εγχώριας επιχειρηματικότητας και οικονομίας.

– Είσαστε η νέα γενιά της Viospiral. Τι κρατάτε από τα διδάγματα των ιδρυτών της και τι νέο εκτιμάτε ότι έχετε φέρει στην εταιρεία;

– Α.Χ. Νατσακάκoς: Από τους ιδρυτές της Viospiral κρατάμε την ηθική, τον σεβασμό, την αξιοκρατία και τη γενναιοδωρία τους, και αυτό αντανακλάται στο προσωπικό.

– Α.Ν. Νατσακάκος: Έχουμε μεγάλη γενναιοδωρία ψυχική και πρακτική. Και πάντα σεβασμό στον ανταγωνισμό, γιατί χωρίς τον ανταγωνισμό δεν θα είχαμε φτάσει εδώ που φτάσαμε.

– Και ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες της ανάπτυξής σας;

– Α.Χ. Νατσακάκος: Οι εργαζόμενοί μας! Τι άλλο; Το σημαντικότερο «περιουσιακό στοιχείο» που θα μπορούσαμε να έχουμε!

Τα σημαντικότερα ορόσημα για τη Viospiral

Οι επικεφαλής της εταιρείας μάς ανέφεραν τα έτη-σταθμούς κατά τα οποία προέβη η εταιρεία σε σημαντικές ενέργειες που την οδήγησαν στην κορυφή, και τα οποία είναι τα εξής:

  • 1974: Παραγωγή χαλκοσωλήνα, με πρώτη ύλη από τη Χαλκόρ και μόνο. Παράλληλη ανάπτυξη μικρής ορειχαλκουργίας, με παραγωγή παξιμαδιών και ορειχάλκινων εξαρτημάτων, για χρήση στον χαλκοσωλήνα.
  • 1976: Αγορά πλεκτικών μηχανών και ανάπτυξη παραγωγής σωλήνων παροχής νερού οικιακής χρήσεως, τα λεγόμενα εύκαμπτα INOX, με παρθενική εμφάνιση/καθιέρωση στην ελληνική αγορά από την Viospiral. Ταυτόχρονα ανάπτυξη διευρυμένης πλέον ορειχαλκουργίας με μονοάτρακτους τόρνους, παράγοντας εκτός από παξιμάδια, ακροφύσια, σωληνάκια και πιο ειδικά ορειχάλκινα εξαρτήματα σαν ημιτελή προϊόντα για τα INOX.
  • 1978: Ανάπτυξη παραγωγής των σπιράλ λουτρού, με τις παραγωγικές δυνατότητες της ορειχαλκουργίας και με την ένταξη νέων ιταλικών μηχανημάτων.
  • 1980: Εξαγορά μικρής βιοτεχνίας πλαστικών ειδών (και των μηχανών της, πλαστικής εγχύσεως) και ανάπτυξη εκ νέου, πολλαπλών καλουπιών/ημιτελών προϊόντων σχετικά με είδη κήπου (εξαρτήματα και πιστόλια ποτίσματος, βάσεις στήριξης λάστιχου ποτίσματος και πολλά άλλα) και τηλέφωνα μπάνιου.
  • 1991: Μετακόμιση στο Ρέντη, σε ιδιόκτητο 4όροφο κτίριο, συνολικής επιφάνειας 4000 m2 που στεγάζει μέχρι σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι της παραγωγικής δραστηριότητας.
  • 2001-2005: Αγορά γης 13 στρεμμάτων και χτίσιμο 2 συνδεδεμένων μεταλλικών κτιρίων, υψηλής ζώνης συνολικά 5000 m2.
  • 2009: Αγορά σύγχρονου ρομποτικού μηχανήματος, συναρμολόγησης του INOX.
  • 2010: Αγορά μονάδας ποιοτικού ελέγχου, όλων των προϊόντων από σωλήνα. Επωφελούνται όλες οι παραγωγικές κατηγορίες, βελτιώνονται για πρώτη φορά, τα προϊόντα στο έπακρο και καθιερώνεται η αντοχή όλων των INOX, στο βεληνεκές του 180-210 bar, με 80 βαθμούς C, σε τεστ θραύσεως, με ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
  • 2012: Δημιουργία νέας παραγωγικής κατηγορίας εύκαμπτων σιφωνίων, μέσα από τη δημιουργία νέων πολλαπλών καλουπιών στα μηχανήματα πλαστικής εγχύσεως και καθιέρωση στην ελληνική αγορά το εύκαμπτου σιφωνίου.
  • 2015: Εκτόξευση των δυνατοτήτων της ορειχαλκουργίας μας, αφού εντάσσονται πλέον οι πολυάτρακτοι τόρνοι στην παραγωγική μας φαρέτρα.
  • 2014-2016: Γεννιέται και υλοποιείται η ιδέα ιδίας παραγωγής ελληνικών μπαταριών, και παίρνει σάρκα και οστά το concept της Modea. Η παραγωγή των πλέον ταχυκίνητων σειρών υλοποιείται μέσα από μια διαδικασία που ελέγχεται με ρομποτικές τυποποιημένες διαδικασίες.
  • 2018: Με βασικό γνώμονα την παραγωγή εντοιχισμένων μπαταριών Modea και όχι μόνο, αποκτάται ο πλέον σύγχρονος αυτόματος τόρνος CNC της DMG Mori.
  • 2023-2024: Με επένδυση 1,3 εκ ευρώ, αναπτύσσεται περαιτέρω η παραγωγική κατηγορία των σωλήνων. Προστίθενται μια ακόμη αυτόματη ρομποτική μηχανή συρμολόγησης και νέας τεχνολογίας πλεκτικές μηχανές, και δημιουργούνται προϊόντα που είναι εναρμονισμένα με οικολογική ευαισθητοποίηση, σε χάρτινο κουτί.
  • 2024: Κλείσιμο 50 ετών διάρκειας ζωής της εταιρείας.

 

 

 

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ