Τη Διεύθυνση Εξυπηρέτησης Πελατών (ΔΕΠ) και τη Διεύθυνση Διαχείρισης & Εμπειρίας Πελατών (ΔΔΕΠ) της Γενικής Διεύθυνσης Πελατών της ΕΥΔΑΠ επιθεώρησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD).
Συγκεκριμένα, ο κορυφαίος φορέας πιστοποίησης, στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την ΕΥΔΑΠ από το 2010, επιθεώρησε το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας της εταιρείας με βάση το πρότυπο ISO 9001:2015, το οποίο αφορά την παροχή υπηρεσιών τηλεφωνικής, ψηφιακής και δια ζώσης εξυπηρέτησης των πελατών της ΕΥΔΑΠ, τη διαχείριση των αιτημάτων τους, καθώς και τη διαχείριση παροχών ύδατος και είσπραξης λογαριασμών ύδρευσης και αποχέτευσης.